woensdag 14 augustus 2019

Dag 5: 14-08-2019, Montreuil sur Mer weinig km.



We zitten al aan de koffie / leut met koek en in onze fietskleding als het idee om een dag te blijven werkelijkheid wordt. Het regende bij wakker worden, de weersverwachting is dat er meer regen komt vandaag en dat het vanaf morgen beter wordt.
Tussen de buien door lopen we een rondje, is het tijd voor een wasje (wat hangend onder een overkapping om 1900 uur nog niet droog is), halen brood, doen een boodschap, lezen en slapen.

Montreuil sur Mer is een prima historisch plaatsje waarbij de camping grenst aan de citadel en de bakker verkoopt …. stokbrood. Ik durf te wedden dat de pain de campagne van de lunch 1,5kg woog. Zo voelde het toen ik het van de bakker kreeg en zo voelt het op mijn maag. Lekker brood, stevig. Er zat een lekker smaakje aan wat ik niet thuis kan brengen, deed me denken aan anijs maar dat was het niet.

Rob heeft vanmiddag dingen uitgezocht over de nieuwe garmin. Een mooi apparaat met een groter beeldscherm (fijn voor iemand van 60+), wat goed de routes aangeeft maar gisteren bleek dat toen we de route niet volgden het ding daarna de route niet meer wilde volgen en ons bleef verwijzen naar het begin van de route, een paar 100km eerder. Dat wilden we niet. Nu dus uitzoeken hoe de instellingen zo te maken dat we op elk punt de route weer kunnen oppakken.

Wat betreft instellingen, die van deze blog zijn ook aangepast waardoor reacties geplaatst kunnen worden zonder dat je een account moet hebben.
Ik maak tot nu toe alleen foto’s als het droog is, vandaag dus een blog zonder foto’s.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten